News-Piper

Χ.ΒΑΡΘΑΚΟΥΡΗΣ:"Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΠΡΟΣ ΑΠΟΦΥΓΗΝ"....

Ο Χάρης Βαρθακούρης διανύει την ωραιότερη περίοδο της ζωής του. Αισθάνεται «Άρχοντας του κόσμου», όπως τιτλοφορείται το νέο του cd και από ε...


Ο Χάρης Βαρθακούρης διανύει την ωραιότερη περίοδο της ζωής του. Αισθάνεται «Άρχοντας του κόσμου», όπως τιτλοφορείται το νέο του cd και από εδώ και πέρα όλα τα τραγούδια που θα γράφει θα είναι για την γυναίκα του, Αντζελίνα και την κόρη τους που θα έρθει στον κόσμο σε λίγες μέρες. «Η εγκυμοσύνη ήρθε γρήγορα, απροσδόκητα αλλά δεν έπεσα από τα σύννεφα όταν μου το ανακοίνωσε. Ήταν προπαραμονή Χριστουγέννων, ήμουν στο στούντιο και ήρθε με το τεστ κυήσεως και μου είπε ότι είναι έγκυος» είπε χαρακτηριστικά ο Χάρης Βαρθακούρης.
«Στον πατέρα μου το είπαμε το ίδιο βράδυ στο καμαρίνι του. Πριν το έμαθαν οι φίλοι μου, γιατί όταν η Αντζελίνα έκνε όλα τα τεστ κυήσεως από όλες τις μάρκες για να το επιβεβαιώσουμε και μου τηλεφώνησε λέγοντας μου «Κάποιος θα γίνει πατέρας», εγώ ρώτησα «ποιος». Δεν πήγε το μυαλό μου, το είχα ξεχάσει την επόμενη μέρα. Το άκουσε από σπόντα ο κολλητός μου, μέλλοντας κουμπάρος. Την ίδια μέρα το έμαθε και η μητέρα μου τηλεφωνικώς».
Όσο για τον θρησκευτικό γάμο: «Θα είναι ανοιχτός. Θα καλέσουμε όσους γουστάρουμε, όσους θέλουμε και όσους πρέπει. Έχουμε ένα χρόνο μπροστά μας».
Και στο τέλος της συνέντευξής του είπε: « Το παράδειγμα του πατέρα μου είναι προς αποφυγήν Του πεθερού μου είναι προς μίμηση».

( Λοιπόν)

Follow us


item