News-Piper

H ΟΛΓΑ ΦΑΡΜΑΚΗ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΤΗΣ ΦΟΡΑ...

Πώς ήταν αλήθεια η πρώτη φορά που η Όλγα Φαρμάκη έκανε γυμνή φωτογράφηση; Η ίδια αποκαλύπτει… «Πάνε τέσσερα χρόνια από την πρώτη μου γυμνή φ...


Πώς ήταν αλήθεια η πρώτη φορά που η Όλγα Φαρμάκη έκανε γυμνή φωτογράφηση; Η ίδια αποκαλύπτει… «Πάνε τέσσερα χρόνια από την πρώτη μου γυμνή φωτογράφιση. Είχα μόλις τελειώσει την εξεταστική στο ΤΕΙ Γεωπονίας στην Άρτα όπου σπούδαζα και θα γινόταν στο πλαίσιο των υποχρεώσεών μου ως φιναλίστ στο διαγωνισμό Playmate.» Η ίδια συνεχίζει λέγοντας: «Το θέμα ‘γυμνό’ δεν το είχα σκεφτεί καθόλου μέχρι τη στιγμή που βρέθηκα στην παραλία και μου ζήτησε ο φωτογράφος να βγάλω το πάνω μέρος του μαγιό. Έπαθα σοκ, άρχισα να τρέμω. Γιατί άλλο είναι να το βλέπεις και άλλο να το κάνεις. Προσπάθησαν οι άνθρωποι να με καθησυχάσουν, αλλά εγώ σκεφτόμουν «Παναγία μου, με βλέπει τόσος κόσμος τώρα. Είναι δυνατός; «. Φαντάσου ότι από την πολλή μου ντροπή μού έριξαν κάποια στιγμή ένα διάφανο φουλάρι από πάνω. Η λήψη κράτησε 10 λεπτά, και εγώ αισθανόμουν ότι κράτησε πέντε ώρες».

( Nitro)

Follow us


item