News-Piper

Η Ελληνίδα χανούμισσα του Ονούρ

«Επτά χρόνων έβλεπα τον Ντέιβιντ Χάσελχοφ στον “Ιππότη της ασφάλτου”. Είχα πει τότε πως όταν μεγαλώσω αυτό θέλω να κάνω» «Εχω δουλέψει με α...

«Επτά χρόνων έβλεπα τον Ντέιβιντ Χάσελχοφ στον “Ιππότη της ασφάλτου”. Είχα πει τότε πως όταν μεγαλώσω αυτό θέλω να κάνω»
«Εχω δουλέψει με αξιόλογους ανθρώπους και έχω κάνει συνεργασίες που έχουν συζητηθεί»
«Μέσα από τη δουλειά μου έχω διδαχτεί να ποιώ ήθος»

Είναι η Ελληνίδα που κλέβει την καρδιά του Χαλίτ Εργκεντς, του αγαπημένου του ελληνικού κοινού «Ονούρ» από τις «Χίλιες και μία νύχτες», ο οποίος στον δεύτερο κύκλο της τηλεοπτικής σειράς την ερωτεύεται κεραυνοβόλα. Η εντυπωσιακή Ελληνίδα ηθοποιός ανοίγει την καρδιά της αποκλειστικά στην «Espresso της Κυριακής» και μιλάει για τον ρόλο της στην τουρκική υπερπαραγωγή αλλά και για τον δημοφιλή συμπρωταγωνιστή της. 



Η Ρώμη Βασιλειάδη δεν είναι ακόμη μία μελαχρινή ηθοποιός που ανοίγει τα φτερά της στην Τουρκία. Η γείτονα είναι η χώρα στην οποία έχει γεννηθεί (συγκεκριμένα, στην Κωνσταντινούπολη), έχει ζήσει δέκα χρόνια και έχει τις παιδικές αναμνήσεις της. Ο πατέρας της είναι αρκετά γνωστός επιχειρηματίας, ωστόσο εκείνη αποφάσισε να έρθει στην Ελλάδα, να στηριχτεί στα πόδια της και να κάνει το όνειρό της πραγματικότητα κερδίζοντας τους πάντες τόσο με την ομορφιά όσο και με τον χαρακτήρα της. Και μπορεί να έχει κάνει κάποιες φωτογραφήσεις που την «έβγαλαν» από τα ρούχα της, όμως η 26χρονη Ρώμη είναι κορίτσι με αρχές και πτυχία στο βιογραφικό της, ενώ μιλάει άπταιστα ελληνικά, τουρκικά και αγγλικά.

Ποια είναι η μελαχρινή καλλονή; «Εχω ασχοληθεί με το θέατρο και έχω παίξει στις τηλεοπτικές σειρές “Ερωτας” στον ΑΝΤ1 και “Ματωμένα χώματα” του Κώστα Κουτσομύτη. Ακόμη, ασχολούμαι με τον χορό και τη ζωγραφική».Στο πλαίσιο της… μανίας για τα τουρκικά σίριαλ, θα έχουμε την ευκαιρία να την καμαρώσουμε στην τηλεοπτική σειρά «Σουλεϊμάν ο μεγαλοπρεπής», όπως εξομολογείται στην «Εspres
sso της Κυριακής» η Ρώμη. Η επιτυχία που γνωρίζουν τα τουρκικά έργα στη χώρα μας και η αναγνώριση που απολαμβάνουν οι Τούρκοι πρωταγωνιστές έχουν αποτελέσει δέλεαρ για πολλούς νέους ηθοποιούς. Ετσι, όπως μας αποκαλύπτει, τη ρωτάνε για την Ελλάδα και τις δουλειές, αλλά επειδή η Ρώμη ξέρει τι τρέξιμο απαιτείται για έναν ρόλο και σε πόσο κρίσιμη καμπή βρίσκονται οι τηλεοπτικές παραγωγές, τους εξηγεί τι δυσκολίες θα παρουσίαζε μια προσπάθεια για καριέρα στη χώρα μας.


ΗΘΟΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΚΟΥΝΙΑ
«Από δέκα χρόνων ήθελα να παίξω σε παιδικό θέατρο και μου αρέσει ακόμη και σήμερα αυτή η σκέψη. Το μικρόβιο της υποκριτικής θυμάμαι να μου εμφανίστηκε γύρω στα επτά, όταν έβλεπα τον Ντέιβιντ Χάσελχοφ στον “Ιππότη της ασφάλτου”. Είχα πει τότε πως, όταν μεγαλώσω, αυτό θέλω να κάνω! Αυτή η παιδιάστικη σκέψη τελικώς φαίνεται ότι ήταν σκοπός ζωής και μέχρι σήμερα αγαπώ πολύ αυτό που έχω επιλέξει» αναφέρει χαρακτηριστικά.

Η Ρώμη αποκαλύπτει για την παρθενική εμφάνισή της στο σανίδι: «Εγινε το 2005 στο “Ονειρο θερινής νυκτός” με τον Κώστα Μπίγαλη σε σκηνοθεσία του Αγγελου Προβελέγγιου. Είμαι ευχαριστημένη με τον εαυτό μου, γιατί θεωρώ ότι για την ηλικία μου κυνήγησα και κατάφερα να πετύχω τους περισσότερους στόχους μου. Ζω για τη δουλειά μου, αλλά δεν έχω φτάσει στο 100% των προσδοκιών μου. Γι’ αυτό καθημερινά τρέχω σε κάστινγκ, προκειμένου κάποια στιγμή να έχω στο βιογραφικό μου αρκετές σημαντικές συνεργασίες. Εχω δουλέψει με πολλούς αξιόλογους ανθρώπους και έχω κάνει συνεργασίες που έχουν συζητηθεί. Μέσα από τη δουλειά μου όμως έχω διδαχτεί και πολλά, όπως να ποιώ ήθος, αυτό που σημαίνει και η λέξη ηθοποιός. Αυτό ξεκινά από την κουλτούρα που με έχει διδάξει η οικογένειά μου στην Πόλη».


Η ΖΩΗ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ
«Εζη
σα πολύ ευτυχισμένα παιδικά χρόνια στην Τουρκία και έχω τις καλύτερες αναμνήσεις. Φυσικά, πηγαίνω τακτικά στην Πόλη και περνάω πολύ ωραία, τόσο με τους φίλους μου όσο και με την οικογένειά μου. Εζησα εκεί μέχρι τα δέκα μου και μετά ήρθα στην Ελλάδα. Η σχέση μου με τους Τούρκους είναι άψογη, με αγαπάνε πολύ και με ρωτάνε για την Ελλάδα και για τους Ελληνες. Οι παραγωγοί της τηλεόρασης και του σινεμά εκτιμούν πολύ τους ηθοποιούς και τους σκηνοθέτες της χώρας μας και τους ενδιαφέρει πάρα πολύ η εξέλιξη σε κινηματογράφο και τηλεόραση. Επίσης, τους ενδιαφέρουν και έργα που έχουν γράψει τη δική τους ιστορία, όπως τα “Ματωμένα χώματα” του Κώστα Κουτσομύτη, σειρά στην οποία είχα την τιμή να συμμετέχω και εγώ παίζοντας τον ρόλο της Ενταβιέ. Ιδιαίτερη αίσθηση έχουν κάνει και “Τα μυστικά της Εδέμ” αλλά και αρκετές κινηματογραφικές παραγωγές, μεταξύ αυτών η “Πολίτικη κουζίνα” που μέχρι σήμερα έχει αφήσει τη σφραγίδα της».


Ο έρωτας, οι άνδρες και τα καυτά σημεία στο κορμί της
Η Ρώμη αποπνέει έντονο ερωτισμό. Ακόμη και στις φωτογραφίες ξέρει να παίζει με τον φακό και να κερδίζει τις εντυπώσεις. Φυσικά, τη seχy πλευρά της την έχει βγάλει μόνο στην Ελλάδα, αφού στη γείτονα χώρα είναι άλλα τα ήθη. Ωστόσο, το κοινό μεταξύ του ανδρικού πληθυσμού των δύο χωρών είναι ότι κατατάσσουν τη Ρώμη στις πιο sexy παρουσίες. Οποτε θέλει, γίνεται ναζιάρα και γατούλα, και όποτε εκείνη αποφασίζει, βγάζει τη γυναίκα που κρύβεται μέσα της.

Θεωρεί ότι τα μάτια της είναι ένα έντονο στοιχείο της προσωπικότητάς της. «Ενα άλλο ατού μου είναι τα μακριά μαλλιά μου, τα οποία έφτιαξα στην Τουρκία, σε ένα από τα καλύτερα κομμωτήρια που ειδικεύονται όχι μόνο στο κούρεμα αλλά και στη διχρωμία που φέτος είναι must. Απ’ ό,τι μου λένε όμως, αυτό που προσέχουν περισσότερο 
οι άνδρες είναι το στήθος μου. Αν και μικρή ένιωθα άβολα, τώρα δεν με ενοχλεί καθόλου, όταν αντί για τα μάτια με κοιτάνε κάτω από τον λαιμό».

Οι άνδρες τρελαίνονται για εκείνη αλλά η μελαχρινή καλλονή έχει συγκεκριμένα πρότυπα. Και αυτά τα αποκαλύπτει στην «Espresso της Κυριακής»: «Οι άνδρες που μου αρέσουν έχουν συγκεκριμένο τύπο. Με την πρώτη ματιά πρέπει να σε γοητεύουν αλλά και να σου αποπνέουν ένα είδος σιγουριάς και ασφάλειας. Και αυτοί οι άνδρες είναι εκείνοι που έχουν πείρα στη ζωή και έχουν γυρίσει όλο τον κόσμο. Δεν με ενδιαφέρουν καθόλου η εξωτερική εμφάνιση ή τα λεφτά, αλλά ο πλούτος που κρύβουν μέσα τους. Ανδρες ηθοποιοί και πρότυπα για μένα είναι ο Σπύρος Φωκάς, ο Νίκος Κούρκουλος και ο Δημήτρης Χορν. Από ξένους ο Χαλίτ Εργκέντς (Ονούρ), ο Χάρισον Φορντ, ο Αλ Πατσίνο και από τους νεότερους ο Τζόνι Ντεπ».


«Θέλω τρία παιδιά και ένα σπίτι κοντά στη θάλασσα»
Μπορεί τώρα να είναι μόνη της, αλλά περιμένει τον μεγάλο έρωτα που θα την οδηγήσει στον γάμο και στην απόκτηση παιδιών. «Θα ήθελα σε τρία χρόνια να έχω παντρευτεί και να έχω ολοκληρώσει την οικογενειακή ευτυχία μου με τρία παιδιά και ένα σπίτι κοντά στη θάλασσα, μακριά από την πόλη, σε κάποιο από τα προάστια της Αττικής ή σε κάποιο νησί που αγαπώ πολύ. Το σίγουρο είναι ότι τα παιδιά μου δεν θέλω να μεγαλώσουν στην κίνηση και τη φασαρία, όταν δεν μπορείς να βγεις μέχρι το πεζοδρόμιο χωρίς φόβο. Θέλω να είναι ελεύθερα στον κήπο, όπως μεγάλωσα και εγώ, να παίζουν παιχνίδια και να είναι κοντά στη φύση».


Ο Σουλεϊμάν και ο ρόλος στο σίριαλ
«Κατόπιν παρότρυνσης του μάνατζέρ μου Κώστα Ανδριανόπουλου από τον Μάιο έφυγα, διότι ήταν άγονο μέρος η Ελλάδα για δουλειές. Εμεινα ενάμιση μήνα στην Τουρκία με πολύ τρέξιμο και κυνήγι. Γ
νώρισα τον Γιουσούφ, φίλο του Κενάν Ιμιρζαλίογλου, ο οποίος τώρα είναι μάνατζερ αλλά πριν ήταν παραγωγός. Βγήκαμε όλοι μαζί για φαγητό και εκεί με παρότρυναν να πάω στο πρακτορείο Oxygen που συνεργάζεται με την παραγωγή του σίριαλ “Χίλιες και μία νύχτες” και της σειράς “Σουλεϊμάν ο μεγαλοπρεπής”. Υστερα από αρκετά κάστινγκ και διάβασμα ρόλων, μου δόθηκε ο ρόλος της χανούμισσας, την οποία ερωτεύεται με την πρώτη ματιά ο Σουλεϊμάν. Κατόπιν ανακαλύπτει ότι είναι η μισή Τουρκάλα και η μισή Ελληνίδα. Δεν λέω περισσότερα για να έχει ενδιαφέρον να το δείτε.»

Follow us


item