News-Piper

Μιχάλης Χατζηγιάννης :Μπορεί να σπάσω κάμερα αν παραβιαστεί η προσωπική μου ζωή

Ο Μιχάλης Χατζηγιάννης    έδωσε μια μοναδική συνέντευξη στο περιοδικό και μίλησε για όλα! Δεν έκρυψε την ενόχληση του όταν εισβάλλουν στην π...

Ο Μιχάλης Χατζηγιάννης  έδωσε μια μοναδική συνέντευξη στο περιοδικό και μίλησε για όλα! Δεν έκρυψε την ενόχληση του όταν εισβάλλουν στην προσωπική του ζωή και στην ερώτηση αν έχει σπάσει ποτέ κάμερα απαντάει:
" Οι ηθικές μου αρχές δεν το απαγορεύουν να γίνει κάποια στιγμή όταν παραβιαστεί η προσωπική μου ζωή...."ενώ συνεχίζει "δεν δίνω τίποτα από την προσωπική μου ζωή εκτός από αυτά που παίρνουν με αυθάδεια , αυθαίρετα, παράνομα όσοι τολμούν και το κάνουν...
Δεν χρειάζεται ούτε να κρύψω, ούτε να φιλτράρω...Αυτό είναι το νόημα της προσωπικής ζωής"...
Όσον αφορά το αν είναι έτοιμος να γίνει πατέρας και είναι κοντά σε αυτό το βήμα, ο τραγουδιστής δήλωσε:"Ναι,είμαι κοντά.Ξεκινάω, όμως από το βασικό που είναι αυτονόητο.Υπάρχουν όλες οι συνθήκες ώστε να γίνουν όλα αυτά τα οποία μπορεί η ζωή να φέρει. Και μια οικογενειακή ολοκλήρωση"....

Related

sexy 2494837552649552399

Follow us


item