News-Piper

Η Δούκισσα Νομικού, φωτογραφίζεται παρέα με τη μητέρα της και μιλάει για τον Χρήστο Χολίδη

Με τη μητέρα της, Ούρσουλα Νομικού, φωτογραφήθηκε για πρώτη φορά, η Δούκισσα Νομικού.


Με τη μητέρα της, Ούρσουλα Νομικού, φωτογραφήθηκε για πρώτη φορά, η Δούκισσα Νομικού.

Η 26χρονη παρουσιάστρια, πόζαρε δίπλα στη μαμά της, και όπως θα δείτε στις φωτογραφίες, οι δυο τους μοιάζουν σαν… αδερφές, παρά σαν μάνα και κόρη.
douk2.jpg
Αυτό οφείλεται φυσικά στη μικρή διαφορά της ηλικίας τους, μιας και η Ούρσουλα Νομικού, γέννησε την Δούκισσα στα 19 της!
«Για μένα ήταν θείο δώρο που απέκτησα δυο παιδιά από τον άνδρα της ζωής μου. Το ήθελα πολύ κι ας ήμουν αρκετά μικρή. Ήταν ευτυχία να μεγαλώνω κι εγώ μαζί τους», λέει η Ούρσουλα Νομικού, με τη Δούκισσα να προσθέτει:
«Δεν έχω ακούσει ποτέ τους γονείς μου να τσακώνονται, να φωνάζουν, ή να μιλάνε άσχημα μεταξύ τους. Σίγουρα αυτός είναι ένας λόγος, που δεν αντέχω ως άνθρωπος τις εντάσεις. Δεν είμαι μαθημένη έτσι».
DOUKISSA3.jpg
Μάλιστα, δεν έκρυψε το θαυμασμό που έχει για τη μητέρα της:
«Για μένα, είναι το πρότυπο μου. Η αφανής ηρωίδα της οικογένειας μας».
douk4.jpg
Στη συνέχεια, η Ούρσουλα Νομικού, δηλώνει «πιστή σύμμαχος» της Δούκισσας:
«Τόσο εγώ όσο και ο Νίκος, της έχουμε απόλυτη εμπιστοσύνη. Ήμασταν και είμαστε στο πλευρό της, πιστοί σύμμαχοι της».
douk5.jpg
Δεν έκρυψε δε τη χαρά της, για τη στιγμή που η κόρη της, κάνει τη δική της οικογένεια:
«Δεν με τρομάζει καθόλου όταν θα φύγει από το σπίτι. Κάποια στιγμή, θα γίνει και αυτό. Δεν θα χαθούμε όμως. Θα χαρώ πολύ όταν ανοίξει το δικό της σπιτικό».
douk6.jpg
Τέλος, η Δούκισσα διέψευσε για ακόμα μια φορά ότι χωρίζει με το Χρήστο Χολίδη:
«Και να σας πω ότι όλα είναι καλά, πάλι αύριο θα πουν ότι χωρίζω. Η αλήθεια είναι πως δεν έχει αλλάξει κάτι στην προσωπική μου ζωή τα τελευταία δυο χρόνια». Και προσθέτει, πως κάποια στιγμή θέλει να γίνει μάνα:
«Θα ήθελα να με ευλογήσει ο θεός να κάνω πολλά παιδιά όταν έρθει η κατάλληλη στιγμή».
Όσο για το ποιο είναι το μυστικό ομορφιάς της;
«Η ευτυχία και ο έρωτας. Όταν είμαστε καλά μέσα μας, το πρόσωπο μας ακτινοβολεί».
Πηγή: HELLO

Related

showbiz 8316468056985166833

Follow us


item