News-Piper

Έξαλλος πασίγνωστος τραγουδιστής: «Δεν είμαι 100% gay»

Στην αντεπίθεση πέρασε ο

Στην αντεπίθεση πέρασε ο
Λίαμ Πέιν, απαντώντας έξαλλος στα δημοσιεύματα που τον θέλουν να είναι gay, μετά τις γυμνές φώτο του που διέρρευσαν στο διαδίκτυο.
1411403958390_wps_1_image001_png.jpg
Ο 21χρονος σταρ των «One Direction», μέσω Twitter απάντησε σε όσους ισχυρίζονται πως απεικονίζεται εκείνος στις τσίτσιδες φώτο οι οποίες κάνουν το γύρο του Ίντερνετ:
«Δεν είναι δυνατόν να πιστεύει ο κόσμος πως εγώ απεικονίζομαι σε αυτές τις φώτο. Δεν είμαι 100% ομοφοβικός, και επίσης δεν είμαι 100% gay! Το ότι λέω πως δεν είμαι ομοφυλόφιλος, δεν σημαίνει πως είμαι και ομοφοβικός!»
1411404088618_wps_3_Liam_Payne_member_of_One_.jpg
Οι εν λόγω φώτο που είναι προϊόν μοντάζ και κυκλοφόρησαν την Κυριακή, δείχνουν τον 21χρονο σταρ να είναι ολόγυμνος, παρέα με άλλους τσίτσιδους άντρες.
Σε ένα στιγμιότυπο, ο Λίαμ «απεικονίζεται» να είναι ξαπλωμένος στο κρεβάτι με έναν άλλον άνδρα,φορώντας μόνο το καπέλο του.
Άλλη φώτο, τον δείχνει με έναν άλλον άνδρα σε σεξουαλική πράξη.
1411404342365_wps_6_Pictured_One_Direction_Ma.jpg
Ευτυχώς για την κοπέλα του Λίαμ, Σοφία Σμίθ, όλες οι φώτο ήταν αποτέλεσμα photoshop.
Όμως η αντίδραση του 21χρονου σταρ και ο τρόπος που διαχειρίστηκε το θέμα, έκανε πολλούς θαυμαστές του να προβληματιστούν, μιας και αναρωτήθηκαν γιατί νευρίασε τόσο πολύ με το γεγονός ότι τον παρουσίασαν ως ομοφυλόφιλο.

Related

hot 1196661061719772158

Follow us


item