News-Piper

Editorial- Να μαστε και πάλι!!!

 Να μαστε και πάλι!!!! Χαθήκαμε....Τελευταία φορά που έκανα ανάρτηση μέσα από αυτό το blog ήταν στις 7 Οκτωβρίου 2014!!!

 Να μαστε και πάλι!!!! Χαθήκαμε....Τελευταία φορά που έκανα ανάρτηση μέσα από αυτό το blog ήταν στις 7 Οκτωβρίου 2014!!!
Ήταν μια μέρα πριν αλλάξει η ζωή μου!!!Μια μέρα πριν μάθω πως χάνω έναν από τους σημαντικότερους ανθρώπους της ζωής μου!!!Τον πατέρα μου!!!!
Από εκεί και πέρα, όλα άλλαξαν... Το blog δεν είχε καμία αξία ...Τίποτα δεν είχε αξία!!!Το μόνο που με ενδιέφερε ήταν να είμαι εκεί για αυτόν για όσο θα είναι εκεί, για όσο θα με χρειάζεται!!!!
Πλέον δεν είναι μαζί μου, όμως ξέρω ότι θα γινόταν έξαλλος αν παρατούσα αυτό που τόσο πολύ αγαπούσα....Για αυτό του οφείλω να επιστρέψω στο news-piper που αν και έκανε πολλές προσπάθειες να μάθει πως το λένε, ποτέ δεν το κατάφερε!!!!
Όλους αυτούς τους μήνες, τηλεόραση μπορεί να έβλεπα, αλλά όχι από "επαγγελματική διαστροφή"... Ήθελα να δω την Καραβάτου, την Ζαρίφη, τον Γεωργαντά, τον Κανάκη, αυτούς που είχαν μια ανάλογη απώλεια, ώστε να δω αν η ζωή συνεχίζεται...Όταν τους έβλεπα να χαμογελούν ή να δείχνουν πως διασκεδάζουν , έπαιρνα δύναμη και έλεγα "ΟΚ, θα τα καταφέρεις , θα το αντέξεις"....
Ακόμα είναι νωπό και δεν μπορώ να πω πολλά, αλλά το μόνο που ξέρω είναι πως πρέπει να το παλέψω, για εκείνον,  για τους δικούς μου, αλλά και για τον μικρό μου μπόμπιρα που 8 μήνες έχει ξεχάσει πως είναι να έχεις μια μαμά που είναι καλά!!!!

Related

hot 7337541824446353136

Follow us


item