News-Piper

Ελένη Μενεγάκη: Μιλά για πρώτη φορά για τις δυσκολίες που αντιμετώπισε στην τέταρτη γέννα

Η Βίκυ Καγιά βρέθηκε το μεσημέρι της Δευτέρας στο πλατό της εκπομπής της «Ελένης» και, μεταξύ άλλων αναφέρθηκε στην περίοδο της εγκυμοσύ...

Η Βίκυ Καγιά βρέθηκε το μεσημέρι της Δευτέρας στο πλατό της εκπομπής της «Ελένης» και, μεταξύ άλλων αναφέρθηκε στην περίοδο της εγκυμοσύνης, αλλά και στη γέννα της μικρής Μπιάνκα.
Η συζήτηση ξεκίνησε ανάμεσα στις δύο γυναίκες και η Ελένη Μενεγάκη πήρε το λόγο, μιλώντας για πρώτη φορά ανοιχτά για τις δυσκολίες που αντιμετώπισε εκείνη στη γέννηση του τέταρτου παιδιού της αλλά και γι’ αυτό που θέλει να ξεχάσει.
«Είδα εμένα να βγαίνω από την κλινική –ακόμα βλέπω αυτές τις φωτογραφίες γιατί δε θα χαθούν ποτέ- με κοιλιά πιο μεγάλη από ό,τι μπήκα. Αφού ρωτούσα τον Σταματίου μήπως μου έβαλες κάτι άλλο μέσα; Ήμουν ευτυχισμένη όμως και ακόμα είμαι! Αυτή περίμενε αργότερα να γεννήσει, εγώ περίμενα νωρίτερα, το δικό μου δεν ήθελε να κατέβει, το δικό της πάλι βιαζόταν να βγει», είπε χαρακτηριστικά η «ωραία Ελένη».
Από την άλλη, όταν η Βίκυ Καγιά βγήκε από το μαιευτήριο είχε επίπεδη κοιλιά, γεγονός που έκανε τηνΕλένη Μενεγάκη να ζηλέψει και να της ζητήσει… εξηγήσεις. Τότε, η ιδιοκτήτρια του Fashion Workshop επεσήμανε: «Δε μπορώ να εξηγήσω γιατί η κοιλιά μου ήταν πλάκα όταν βγήκα από το μαιευτήριο. Πονάει λίγο η καισαρική».
Δείτε το σχετικό απόσπασμα παρακάτω:


Related

pregnancy/kids 6702615439711796579

Follow us


item