News-Piper

Ο Ζουγανέλης μιλά για τη σχέση του Μπονάτσου με τις ουσίες!

Για την πίκρα που είχε με τον Βλάσση Μπονάτσο και την εξάρτησή του από τις ουσίες αναφέρθηκε σε συνέντευξή του ο Γιάννης Ζουγανέλης, ...


Για την πίκρα που είχε με τον Βλάσση Μπονάτσο και την εξάρτησή του από τις ουσίες αναφέρθηκε σε συνέντευξή του ο Γιάννης Ζουγανέλης, αποκαλύπτοντας πως ήταν τσακωμένοι όταν ο τραγουδιστής και ηθοποιός άφησε την τελευταία του πνοή, τον Οκτώβριο του 2004!

«Πίστεψέ με, ο πιο απαράδεκτος τύπος, που έκανε του κεφαλιού του, ήταν Βλάσσης Μπονάτσος. Ο Βλάσσης δεν ερχόταν στην ώρα του. Δεν ζήτησε ποτέ συγγνώμη για τις καθυστερήσεις. Έκανε συνέχεια χαβαλέ, αλλά είχε μια πολύ καλή ποιότητα», είπε, στην εκπομπή «Όλα», ο Γιάννης Ζουγανέλης.
Αποκαλύπτοντας τον καβγά τους, αλλά και ότι δεν τον έχει ξεπεράσει ακόμα, συνέχισε: «μέσα μου δεν μου έχει φύγει ακόμα το γεγονός ότι έφυγε από τη ζωή και είμαστε τσακωμένοι. Είχα πολλή αντίδραση για τον τρόπο που συμπεριφέρθηκε με τις ουσίες. Είχαμε σχεδόν πλακωθεί και στεναχωρήθηκα πάρα πολύ! Πιάνω τον εαυτό μου κάποια στιγμή να αποστασιοποιούμαι από πράγματα που θα μπορούσαν, ενδεχομένως, να αποτραπούν. Πιάνω τον εαυτό μου να μικροπρεπεί. Ήταν αγαπημένος μου, ήξερα τη μάνα του, ακόμα μιλάω με τον αδερφό του. Είχαμε τσακωθεί, αλλά για θέμα δικό του».
star.gr

Related

showbiz 689021336396403770

Follow us


item