News-Piper

Γέννησε γνωστή ελληνίδα τραγουδίστρια

Στιγμές ευτυχίας για γνωστή τραγουδίστρια, που έφερε στον κόσμο τον καρπό του έρωτά της.

Στιγμές ευτυχίας για γνωστή τραγουδίστρια, που έφερε στον κόσμο τον καρπό του έρωτά της.
«Ανυπομονώ να κρατήσω στην αγκαλιά μου τον γιο μου και να ζήσουμε την απόλυτη ευτυχία και οι τρεις μας», είχε δηλώσει χαρακτηριστικά στην τελευταία της συνέντευξη και η ευχή της έγινε άμεσα πραγματικότητα.
Ο λόγος για την Τζο Λαζοπούλου, η οποίο γέννησε ένα υγιέστατο αγοράκι! Η τραγουδίστρια έφερε στον κόσμο τον καρπό του έρωτά της με τον Άρη Αλευρά χθες και πλέον νιώθει ολοκληρωμένη.
Την είδηση έκανε γνωστή ο σύζυγός της μέσω social media, ανεβάζοντας το τραγούδι “Εκείνη” του Φοίβου Δεληβοριά και γράφοντας: «Ρε τις γυναίκες και τα μάτια σας! Κάποια μέρα ίσως σας κάνουν το μεγαλύτερο δώρο της ζωής σας».
Δείτε την ανάρτησή του.
Η Τζό Λαζοπούλου, που φωτογραφήθηκε για το περιοδικό You weekly πριν λίγες εβδομάδες στον 9ο μήνα της, είχε αναφέρει: «Η εγκυμοσύνη ήρθε σε μια πολύ καλή στιγμή εσωτερικής αναζήτησης, σε μια φάση που ήμουν πολύ καλά στη δουλειά και στα προσωπικά μου. Μάλιστα έλεγα στον άντρα μου πριν μείνω έγκυος, ότι ήθελα να κάνουμε κάτι, να τα πουλήσουμε όλα και να φύγουμε, κάτι μου έλειπε…. Ελπίζω και εύχομαι αυτή η αναζήτησε να ήταν το μωρό μου που θα έρθει σε λίγο στη ζωή…»
Pac κολιέ με μωρό

Related

showbiz 5974252928364083994

Follow us


item