News-Piper

Γνωστός δημοσιογράφος τα "χώνει" στην Μαίρη Συνατσακη!!

Ένα από τα δημοφιλέστερα βίντεο και θέμα συζήτησης στα social media έχει γίνει το βίντεο της   Μαίρης Συνατσάκη   στο οποίο μιλάει ανοιχ...

Ένα από τα δημοφιλέστερα βίντεο και θέμα συζήτησης στα social media έχει γίνει το βίντεο της Μαίρης Συνατσάκη στο οποίο μιλάει ανοιχτά για τους gay, τους πρόσφυγες και τους μετανάστες.

«Είμαι gay, είμαι Αλβανίδα, είμαι πρόσφυγας» τιτλοφορείται το βίντεο που «ανέβασε» η παρουσιάστρια το μεσημέρι της Τετάρτης στο κανάλι της στο YouTube και στο οποίο διαβάζει mails που της έχουν στείλει ένα bi αγόρι και ένα gay κορίτσι που ζουν στην επαρχία και κρύβουν την ζωή τους και τις επιλογές τους.
Με λιτό λόγο, η Μαίρη εξηγεί τι σημαίνει να είναι ομοφυλόφιλος/ μετανάστης/ πρόσφυγας στην Ελλάδα του 2017 και τολμά να πει όσα άλλοι φοβούνται να πουν για τον ρατσισμό, τα στερεότυπα, τις διακρίσεις και το μίσος.
Μέσα σε 24 ώρες από την δημοσιοποίησή του, το βίντεο έχει ξεπεράσει τις 370.000 προβολές, σχεδόν τριπλάσιες από όσες έχουν άλλα βίντεο της παρουσιάστριας, ενώ τα σχόλια, άλλα κολακευτικά και άλλα επικριτικά, είναι περισσότερα από 5.000! Παράλληλα, τα social media έχουν πάρει «φωτιά» με αναδημοσιεύσεις του βίντεο και τοποθετήσεις υπέρ και κατά των όσων αναφέρει.
Γνωστος δημοσιογράφος της τα "έχωσε" μέσω του Facebook πριν από λίγη ώρα... Ο λόγος για τον Γιώργο Σφακιανάκη που έγραψε:
"Το να καθεσαι μπροστα σε μια καμερα και να λες ειμαι Προσφυγας, ειμαι μεταναστης, ειμαι λεσβια, ειμαι γκει, ειμαι Αλβανος κλπ ειναι το πιο ευκολο. Το δυσκολο και η μαγκια ειναι να εισαι διπλα: στον Προσφυγα που παλεψε στο κυμα, διπλα στον μεταναστη που τρωει ξυλο, στον γκει που βιωνει το κρα του καθε βλακα, διπλα στον Αλβανο που ντρεπεται να μιλησει για την καταγωγη του γιατι εσυ ο ηλιθιος θα τον κραξεις. Αυτο ειναι μαγκια. Να εισαι διπλα τους και οχι στην καμερα μπροστα και να κανεις τις χαζοαμερικανιες με φοντο τα φωτακια .Εγω ειμαι προσφυγας κοπελια που τρεχω εδω κι 1 χρονο και προσφερω και δεν θα πω τι. Δεν το κανω γι αυτο. Ασε τον προσφυγα, τον μεταναστη, τον γκει, την λεσβια, τον Αλβανο, στην "ηρεμια' τους. Μην κανεις θορυβο γιατι θα ξυπνησουν και θα δουν πως δεν εισαι διπλα τους ναι? Ναι ! Δεν εχουν αναγκη Ακτιβισμου απ τα Lidl
Γιωργος Ιωαννης Σφακιανακης - διπλα σε ολους αυτους!!!!!"


Related

showbiz 5070443168961504347

Follow us


item