News-Piper

Μαίρη Γεώρτση: 13 χρόνια μετά το Bar αποκάλυψε τι έγραφε στο περιβόητο χαρτάκι!

Το 2004 μέσα από τη συχνότητα του   Mega   ένα νέο reality έκανε την εμφάνισή του. Μετά τα επιτυχημένα projects των   Big Brother   και ...

Το 2004 μέσα από τη συχνότητα του Mega ένα νέο reality έκανε την εμφάνισή του. Μετά τα επιτυχημένα projects των Big Brother και Fame Story στον ΑΝΤ1 οι ιθύνοντες του μεγάλου καναλιού ανέλαβαν το show του Bar!

Πρόκειται για ένα ακόμη reality με πολλού πρωταγωνιστές που θα μας μείνουν αξέχαστοι. Η Στέλλα Μπεζαντάκου, ο Γιώργος Ελευθεράς, ο Λορέντζο Καριέρε αλλά και ο νικητής Ανδρέας Παρασκάκης ξεχώρισαν. Ωστόσο ιδιαίτερα αγαπητή από το τηλεοπτικό κοινό, που την  κράτησε ως τον τελικό στο παιχνίδι, ήταν και η Μαίρη Γεώρτση!
Η Μαίρη μπορεί στον τελικό να έχασε από τον Ανδρέα, όμως το όνομά της δέχτηκε ιδιαίτερο «πόλεμο» λόγω της υπόθεσης με το… χαρτάκι! Σήμερα, 13 σχεδόν ολόκληρα χρόνια μετά η γυμνάστρια αποκάλυψε τι επιτέλους έγραφε στο χαρτάκι για το οποίο ξέσπασαν απίστευτοι καβγάδες.
«Λοιπόν, κάποια μέρα  είδα στεναχωρημένη μια παίκτρια, τη Σοφία. Μου έκανε νόημα να πάμε κάπου μόνες μας και μου εκμυστηρεύτηκε τη στεναχώρια της, το άγχος της, τον έρωτά της για τον Λορέντζο. Την άλλη μέρα λοιπόν της έγραψα σ’ ένα χαρτάκι την Ιθάκη του Καβάφη. «Σαν πας στον πηγαιμό για την Ιθάκη να εύχεσαι να είναι μακρύς ο δρόμος» κ.λ.π. Νόμιζα ότι δεν κατάλαβε τίποτα ο κόσμος, όμως τα κατάλαβε όλα», αποκάλυψε  στο περιοδικό Down Town και τη Νάνσυ Φαφούτη.
Εκτός αυτού όμως σχολίασε και το αποτέλεσμα του τελικού, αναφέροντας με έμφαση: «Στο θέμα του τελικού αποτελέσματος δεν μου έδειξε κανείς τίποτα. Βλέπω τώρα ότι για τα αποτελέσματα των τηλεοπτικών διαγωνισμών έχουν μέχρι και ορκωτούς λογιστές. Εμένα δεν μου έδειξε κανείς κάτι για το τελικό αποτέλεσμα. Απλώς ανακοινώθηκε και πάπαλα».
Όλοι όμως θυμούνται όσα συνέβησαν, με τον Ανδρέα που λίγες εβδομάδες πριν τον τελικό είχε ξεκινήσει και έκανε όλο και πιο αισθητή την παρουσία του. Μάλιστα της είχε δώσει και δαχτυλίδι για να της κάνει… πρόταση! «Στο τελικό μου έφερε ένα δαχτυλίδι να μου κάνει πρόταση γάμου και του είπα «Πες το μου ρε συ να το στήσουμε μαζί σαν αστείο να γελάσουμε». Όμως εκείνος το έκανε για να ξαφνιαστώ και να με φέρει σε δύσκολη θέση. Από εκεί κατάλαβα πόσο διαπλεκόμενος ήταν και του το είπα», επεσήμανε.

peoplegreece.com

Related

media 2353009519812441274

Follow us


item