News-Piper

«Λύγισε» η Ειρήνη Παπαδοπούλου: Οι πρώτες δηλώσεις μετά την αποχώρησή της από το Survivor

Έντονη συγκίνηση κατά την αποχώρηση της   Ειρήνης Παπαδοπούλου   από την παραλία των Διάσημων στο   Survivor . Η « Μπουλντόζα », όπως τη...

Έντονη συγκίνηση κατά την αποχώρηση της Ειρήνης Παπαδοπούλου από την παραλία των Διάσημων στο Survivor. Η «Μπουλντόζα», όπως την χαρακτήριζαν όλοι πήρε την απόφαση να αποχωρήσει οικειοθελώς από το παιχνίδι και για την απόφασή της αυτή μίλησε on camera αλλά και στους συμπαίκτες της.

«Παίρνω πολλά μαθήματα. Πήρα πολλά που θα μου χρειαστούν για εκεί έξω», ανέφερε στην κάμερα του Survivor με τρεμάμενη φωνή και συμπλήρωσε: «Θα μου λείψουν παρα πολύ τα αγωνίσματα. Νιώθω ότι κάποιος μου παίρνει τα παιχνίδια μου! Είναι ένα πάρα πολύ σημαντικό κομμάτι».
Φτάνοντας στην παραλία μίλησε με τους συμπαίκτες της, ενώ δεν μπόρεσε να συγκρατήσει τα δάκρυά της αγκαλιάζοντας τον Κώστα Κοκκινάκη, με τον οποίο υπήρξε ιδιαίτερη ένταση το τελευταίο διάστημα.
«Είναι τα τελευταία λεπτά εδώ στην παραλία και θα ήθελα να σας αποχαιρετήσω, λέγοντας σας ότι εγώ αυτό που ήταν να πάρω από το Survivor το πήρα και για αυτό πήρα αυτή την απόφαση. Θα ήθελα να ζητήσω συγνώμη αν στεναχώρησα κάποιον, αν κακοχαρακτήρισα κάποιον… χίλια συγγνώμη. Είναι ένα παιχνίδι. θα ήθελα να μην το ξεχνάτε αυτό. Είστε όλοι εξαιρετικά παιδιά μαζί με το Στέλιο… θα ήθελα πάρα πολύ να γνωριστούμε εκτός παιχνιδιού και είμαι σίγουρη ότι θα κάνουμε πάρα πολύ καλή παρέα», ανέφερε αρχικά.

Λίγο μετά από διαφημιστικό διάλειμμα επανήλθαμε στην καλύβα των Διάσημων με την Ειρήνη να μιλά στους συμπαίκτες της, εξηγώντας όσα βίωσε και πως κατάφερε να πάρει αυτό που ήθελε από το Survivor, δηλαδή την εμπειρία!
Ανάμεσα σε άλλους μίλησε και ο Κώστας Κοκκινάκης στη γνωστή τραγουδίστρια, χωρίς να μπορέσει ούτε ο ίδιος να κρύψει τη συγκίνησή του…

http://www.peoplegreece.com

Related

media 2250646955371763191

Follow us


item